Eindelijk was ie er dan weer de veelbesproken medewerkeravond
Voor oudgediende een begrip maar al jaren gelee,dus het moest er maar weer eens van komen
Zo gezegd zo gedaan.
Een klein comité werd gevormd en aan hun de taak iets leuks te organiseren
Het thema werd bedacht en de spellen gemaakt dus we waren er klaar voor
Een deel van de hal werd omgetoverd tot sfeervolle feestzaal
Het feest kon beginnen. De hulptrainster verzorgde de hapjes en de drankjes en DJ Jordie zorgde voor de muziek.
Natuurlijk werd de avond geopend door een welkoms woordje door onze voorzitter en werd nog eens iedereen bedankt voor hun vrijwillige inzet van het afgelopen jaar.
Terwijl iedereen gezellig stond te kletsen kwamen we langs met loten en zag iedereen de bui al hangen. Er stond iets te gebeuren maar wat ??????
Er werden d.m.v die loten 4 groepen gevormd en iedere groep was een team.
De muziek quiz kon beginnen. Onze evenementen vrouw Stephy Donkers had een aantal leuke spellen bedacht (beetje afgekeken van tv maar beter goed gejat dan slecht bedacht toch J )
Spel 1 was een fragmentenspel : iedere groep kreeg omstebeurt een muziekfragment te horen bij het juiste antwoord van titel en artiest werden er punten gescoord.
Spel 2 was een wie ben ik spel: van ieder team moest 1 iemand raden wie dat ze waren d.m.v stellen van vragen die alleen beantwoord mochten worden met ja en nee.
Hilarisch was het omdat het team zelf niet wist wie er bedoeld werd
Spel 3 het dozenspel : Er werd gestreden door 2 teams tegen elkaar en het was de bedoeling zo snel mogelijk in de goede volgorde van het woord te gaan staan. Maar wat was nou het juiste antwoord op de vraag en dus het goede woord wat gezet moest worden
Het laatste spel voor de finale was weer een wie ben ik raadspel
Een teamlid kreeg een koptelefoon op met daarop een geluidsfragment. Door uit te beelden en verkleedspullen te gebruiken was het aan de rest van het team om te raden welke artiest er werd uitgebeeld.
Nadat de punten waren geteld werd er bepaald welk team tegen elkaar moest spelen bij de afval ronde om zo het winnende team te kunnen bepalen.
Het spel werd gespeeld door het even aantal spelers en het was de kunst om zo snel mogelijk op de knop te drukken en zo lang mogelijk te blijven staan door het goede antwoord te geven. Was het antwoord fout viel je af en was het volgende teamgenoot aan de beurt tot er niemand meer over was
Het winnende spelers van de avond (hier nog niet wetend winnaars te zijn)wonnen een medaille en de eer om volgend jaar het feest te mogen organiseren.
Na al die competitiestrijd waar iedereen best fanatiek al deel nam was het tijd voor een dansje en een praatje hier en daar.
Waar we nog tot in de late uurtjes mee door gingen (ssttttt we mochten maar tot 1en J )
Het was een geslaagde avond met een best grote opkomst van vrijwilligers en dus zeker voor herhaling vatbaar.
Dus winnend team ga maar vast brainstormen en mensen die e rnu biet bij waren zorg dat je dit volgend jaar niet mist
Het was GEZELIGGGGGGGGGGGG
Bedankt namens de feestcommisie